Wednesday, May 19, 2010

Jika ia dpt diluahkan

" Hari-hari saya buka FB awak walaupun awak tak online"
" Sebelum tido saya tgk no telepon awak dengan harapan awak telefon saya"
" Taip-tiap hari saya tunggu awak text saya"
" Saya suka awak tapi saya tak kisah awak suka saya atau tak, janji perasaan ini diluahkan"

Nak kekuatan itu! Mampukah??

"Bila bukak FB awak tengok gambar awak..eeee gelinya macam mana saya boleh suka awak"
"Bila awak call saya,awak cakap rindu..saya rasa saya nak melompat"
"Bila awak text saya..mcm saya nk beritahu kawan baik saya siap nak forward SMS tu"
"Saya tau awak tak akan suka saya kerana awak ingat saya tak mudah suka pada seseorg kn"

Mampukah saya lafaz semua tu??
saya perempuan saya kena cool so saya simpan sahaja perasaan saya tu....

6 comments:

blurryhanis said...

wahh fred apsal i pon rasa camtu gak..

BananaPieLover said...

sbb kiter kan BFF ...thx be wif me..dgr crita sengal i

blurryhanis said...

xde hal la fred..u lgk la asyik dgr i mrepek psl camera jek hahha

BananaPieLover said...

psl camera xpe cz benda reality..
hak3 btw u pny post i like it

ieyka dinda said...

npe kn mst cmtue..perempuan mmg cmtue kn..ehhe

BananaPieLover said...

ieyka02: hak3 mayb sbb pmpuan nie pmalu kot..

Post a Comment