Wednesday, May 26, 2010

Saya dan JJ

DEAR JJ
Dengar kata JJ ada sale?? Wah bukan dengar kata padahal Mr JJ hantar kad sendiri kata ada sale. Sabar JJ yeaa akan ku datang sebab dalam otak yg ringan tanpa formula termodinamik nih barang-barang bakal saya beli dah ada walaupun dalam poket 5sen pon tak ada!

Lagipon JJ kan tadi Leha tunjuk dekat saya barang dibeli hadiah utk toyboy dia, perfume body shop BOTOL BESAR. Saja saya boldkan botol besar 2 sebab saya geram. Eh ada lagik Mr JJ barang dia beli. Dia beli bra pastu dia siap cakap kat vincci tengah sale. Saya geram sebab saya NAK WEDGES! Mr JJ Mr JJ, kalau awak tak nak saya rasa geram kan pada orang yang boleh shopping nih apa kata awak tahan orang yang shopping nih tambah-tambah budak poly yang mempergunakan duit loan untuk kepentingan diorang.

Mr JJ Mr JJ, kalau awak tak halau orang-orang yang nak shopping sakan tu, awak nak ke tengok mulut saya panjang sedepa sebab kasut wedges saiz 9 tak ada! Awak nak tengok saya muncung? Mesti awak taknak kan sebab saya pengunjung setia walaupun kekadang saya terpaksa tengok je bila lalu depan awak. Selain itukan Mr JJ tolonglah makesure yang semua barang yang saya nak ada. Mr JJ pon tau kan perangai saya, kalau saya berkenaan tapi tak dapat beli mesti saya akan bermimpi! Lagi satu perangai saya yang buat kawan saya pening kepala, bila barang yang saya suka gile-gile tapi saiznya tak ada maka akan berlakulah insiden "Kasut yang kak ijah beli nie Nini akan pakai bila masuk darjah 6" hak3 padahal time beli tu die baru darjah 3! Biar saya tak dapat pakai pon janji saya beli! Mr JJ mesti suka sebab saya tolong kayakan awak kan Mr JJ?

Mr JJ, saya geram bila tau Si Rafi anak Pak Rahim tu dah beli henpon touch sekerin (bunyi cam kampung skit yea) . Ada ke patut? sangat sakit hati..Eh baik kau simpan duit pergi beli kereta lagik bagus padahal henpon U selalu sedekah kat orang! Dengan keangkuhan si Rafi dah wat saya jelik dan ia makin bertambah jelik bila saya dapat tau yang sepupu saya nak bercuti di Jakarta..okeh2 Jakarta saje tapi tu obersee tu. Kalau beli baju kat sana walaupon nipis dan xberkualiti tapi banngaaa sebab kena naik flight oOOO nak gi belinya! Saya nie Mr JJkan jangan kata obersee tak sempat nak pergi tu haaaa air terjun yang tak sampai 20km dari rumah pon tak boleh nak pergi sebab tengah kais pagi!

Mr JJ Mr JJ awak dengarlah ek lagu nih..Saya selalu nyanyi tapi versi BM laaaa

2 comments:

blurryhanis said...

saya suka lepak jj..sbb die best hakahk

BananaPieLover said...

sy pon..jom kiter meriahkn jj

Post a Comment