Friday, June 25, 2010

Apakah motif anda??

Pergh terkejut giler bila bkk FB kawan yang aku rase sangat dekat poly. Bukan terkejut sebab tetiba pakai tudung labuh laaa. Tapi terkejut sebab bila masa la dia ambik pic aku. Okeh juz grab the pic and do nothing ok la but then apa motif bile she tagged budak-budak lelaki yang takde kena mengena dalam gambar tu? Kalau budak lelaki tu jenis mulut cam sopan xkesah la tapi nie mulut kalau sepisis cakap bau longkang campor mulut naga apa kejadahnya.


ADAKAH GAMBAR INI NAMPAK MENDA LAIN??







Bila tengah tulis entry nih okeh baru terpikir maybe bukan dia yang tagged this pic tapi bagi aku kau sebagai tuan punya album..bukan kau patut remove comment yang macam sengal ke? Aku ingat lagi malam-malam aku telefon dia sebab suruh dia delete yang pic tengah aku dok mengangkang sambil main pasir plus dengan satu pic yang nampak bra aku.Pergh dia juz delete satu jek yang dok mengangkang. Ingat kalau pic tu lawa menda yang patut disembunyikan tak perlu ambil pusing? Patut la kawan-kawan yang lain asyik cakap yang kau tak kesah janji pic kau cun padahal orang lain muka macam tak pernah bergambar! Janji kau cantikkan?

0 comments:

Post a Comment