Monday, June 21, 2010

Sob-sob soooooobbb!

Eeeee semak betul la bila aku tengah best tidur kang telefon cikai ayam aku berbunyi
sekali pandang je nama caller 2 pastu wat bodoh jek. Tak sampai 2-3 minit bunyi lagi. Korang bukan tak tahu yang ak bangun pukul 2ptg suka ganggu aku tau! Langkah diambil SILENT senang hidup weh..

Cewahhh bila lepas mandi pastu buat muka tak bersalah SMS balik sesiapa yang call cakap
" eh sory la aku tido lgik nie br bgn"- cewahhh bajet suci laa
" Dapat U x?"
Oh lupe 18/6 result UPU kua. Okeh tetapi tak seberapa excited la. Sebab dalam hati nak cari kerja tapi bila suruh carik kerja cakap nak belajar plak. Mana satu kau nie peah!

Buka website upu then isi la no ic 2. OMG! okeh2 aku dapat Unimap! Syukur cewaahh dengan pantasnya text si George then bagitau family. Dalam tak excited tu kan boleh pulak bagitau kat orang.

Tapi sedey la bila dapat tau kawan sekelas dapat UTHM! Bestnyer korang dapat hujung dunia yang cam happening.Hak3 tapi Perlis best hape bleh la aku soping barang siam. Korang time tu mesti jeles tengok aku beli macam-macam! Eh tobat xnak soping sebab rasa duit yang diterima harus disalur ke tempat yang betol. Why Perlis?? Cepat cari idea untuk pujuk hati nie..sato duo tigo...
** diowang cakap makan nangka @cempadak goreng kalau kat sane** tapi bukan kat sini pon ada gak ke makanan tu..KIV kan
** Hari-hari bleh makan HARUM MANIS** tapi bukan mangga ikot musim kew??
** Ada Dayah dekat sana**

Hak2 actually beljar dekat mana pon takpe. Lagipon aku memang berdoa xdapat UTHM sebab taknak cos yang mekanikal am. Tapi kos metalurgi tu hape? Sudah lupa time isi borang bukan kemain research siap lecturer pon diganggu tapi bila dapat lupa la plak apa menda kos nih. Hey Perlis aku akan datang melihat negeri kau.Ewahhh excited nih! Tak sabar merasa dunia baru. Kepada kekawan wish me luck ya!

0 comments:

Post a Comment